Vymením KTM SXF 250
- [3.11. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať

Vymení KTM SX-F 250 2013!!!!
Na motorke sú väčšie chladiče a ventilátor s teplomerom , CNC páčky, CNC sitko, CNC stúpačky a ďalšie CNC doplnky viditeľné na fotkách.
Nové plasty aj polepy, lepší španovák rozvodovej reťaze, mousse v prednom kolese, nové gripy, rôzne doplnky
• 3 sady plastov
• vzduchový filter
Predošlý majiteľ menil ojnicu, lamely a aj rozvodovú reťaz.
Pred 28mth robený servis (na faktúre) – menený piest, tesnenia a ďalšie veci.
Po cca 19mth ďalší servis, lebo motorka nešla tak ako mala – menené palivové čerpadlo, čistený a ladený vstrek, doladená spojka (spolu servis 316 €, možnosť overiť u mechanika).
Ďalej som ja menil:
• štartovacie relé (60 €)
• fajku (50 €)
• TPS senzor (300 €)
• vatu vo výfuku
• rozvodové koliesko
• ložiská v prepákovaní a kolesách (všetko má max 25mth)
Predná LED maska ma 3 “režimy” a to sú parkovačky,denne a diaľkové zapína sa tak že jeden vypínač je prívod z elektriky do svetla na druhej strane na nádržovom plaste umiestnený tak aby bol dobre a zapne parkovačky a druhý je na volante kde sa zapínajú denne a diaľkové svetla
Motorka je momentálne bez chyby, štartuje na brnk, všetko funguje ako má.
Má 83mth (stále stúpa), olej a filter menený pravidelne – MOTUL 10W50.
V mojich rukách nezažila žiadne extrémy, väčšinou len výhliadkové jazdy.
➡️ Nová zadná guma a duša
➡️ Nové plynové lanká
➡️ Predná maska so svetlom
➡️ventilátor
➡️teplomer
➡️predná maska to svetlom
Len výmena za enduro 2t!!!!!!!
, v motorke je preinvestované spolu s kúpou okolo 4700€.
Samozrejme, všetko v rozumnej dohode.
Na motorke sú väčšie chladiče a ventilátor s teplomerom , CNC páčky, CNC sitko, CNC stúpačky a ďalšie CNC doplnky viditeľné na fotkách.
Nové plasty aj polepy, lepší španovák rozvodovej reťaze, mousse v prednom kolese, nové gripy, rôzne doplnky
• 3 sady plastov
• vzduchový filter
Predošlý majiteľ menil ojnicu, lamely a aj rozvodovú reťaz.
Pred 28mth robený servis (na faktúre) – menený piest, tesnenia a ďalšie veci.
Po cca 19mth ďalší servis, lebo motorka nešla tak ako mala – menené palivové čerpadlo, čistený a ladený vstrek, doladená spojka (spolu servis 316 €, možnosť overiť u mechanika).
Ďalej som ja menil:
• štartovacie relé (60 €)
• fajku (50 €)
• TPS senzor (300 €)
• vatu vo výfuku
• rozvodové koliesko
• ložiská v prepákovaní a kolesách (všetko má max 25mth)
Predná LED maska ma 3 “režimy” a to sú parkovačky,denne a diaľkové zapína sa tak že jeden vypínač je prívod z elektriky do svetla na druhej strane na nádržovom plaste umiestnený tak aby bol dobre a zapne parkovačky a druhý je na volante kde sa zapínajú denne a diaľkové svetla
Motorka je momentálne bez chyby, štartuje na brnk, všetko funguje ako má.
Má 83mth (stále stúpa), olej a filter menený pravidelne – MOTUL 10W50.
V mojich rukách nezažila žiadne extrémy, väčšinou len výhliadkové jazdy.
➡️ Nová zadná guma a duša
➡️ Nové plynové lanká
➡️ Predná maska so svetlom
➡️ventilátor
➡️teplomer
➡️predná maska to svetlom
Len výmena za enduro 2t!!!!!!!
, v motorke je preinvestované spolu s kúpou okolo 4700€.
Samozrejme, všetko v rozumnej dohode.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||