KAWASAKI LE500
- [21.9. 2025]Zmazať/ Upraviť/ Topovať




Starý dobrý a spoľahlivý japonec Kawasaki KLE500 1993, cestné enduro, ktoré
zvládne aj tvrdší terén, je dobre odpružená, prvý majiteľ bol z Rakúska, mám ju od 2008.
Aj keď už stará motorka, je spoľahlivá a bezpečná, nikdy ma nesklamala a
všetko na nej funguje, mala pravidelný servis, málo jazdená,
garážovaná, STK do 2028, naj. 58000 km. Počas zimy stačí 6-8x preštartovať s elektrickým štartérom a na jar štartuje na prvý raz.
Prevodovka manuálna 6stupnov, 19,90 KW, max. rýchlosť v TP 138 km/hod,
reálne max. až 170 km/hod.
Ladený výfuk Laser produro znie ako chopper, má bočné padáky. Vo výbave 2
veľkosti zadných kufrov. Gumy obidve nedávno menené a málo jazdené. Chýba jeden
bočný plast pod sedadlom na pravej strane (dá sa zohnať).
Chce základný servis výmenu oleja a brzdovky po roku (tento rok prešla len cca 600 km), pri plnom ubratí plynu strieľa do výfuku, inak ide
bezchybne, riešiteľné). Dobrá motorka na učenie sa na veľkej motorke. A hlavne
spoľahlivá. Mením ju za silnejšiu a tichšiu.
zvládne aj tvrdší terén, je dobre odpružená, prvý majiteľ bol z Rakúska, mám ju od 2008.
Aj keď už stará motorka, je spoľahlivá a bezpečná, nikdy ma nesklamala a
všetko na nej funguje, mala pravidelný servis, málo jazdená,
garážovaná, STK do 2028, naj. 58000 km. Počas zimy stačí 6-8x preštartovať s elektrickým štartérom a na jar štartuje na prvý raz.
Prevodovka manuálna 6stupnov, 19,90 KW, max. rýchlosť v TP 138 km/hod,
reálne max. až 170 km/hod.
Ladený výfuk Laser produro znie ako chopper, má bočné padáky. Vo výbave 2
veľkosti zadných kufrov. Gumy obidve nedávno menené a málo jazdené. Chýba jeden
bočný plast pod sedadlom na pravej strane (dá sa zohnať).
Chce základný servis výmenu oleja a brzdovky po roku (tento rok prešla len cca 600 km), pri plnom ubratí plynu strieľa do výfuku, inak ide
bezchybne, riešiteľné). Dobrá motorka na učenie sa na veľkej motorke. A hlavne
spoľahlivá. Mením ju za silnejšiu a tichšiu.
|
|